sobota, 28 lutego 2015

Witaj. [Doskonałe Pierwsze Wrażenie ^^]

Hej , jestem Asia. Na msp Hamika 100. Prowadziłam już chyba dwa blogi msp. Ten będzie taki bardziej SUPI XDD Dobra , żeby nie przynudzać , zacznę od nowego konkursu ;3 !



Animacje są tylko 4. I nie za bardzo i się podobają :/ daje 5/20


Ubrania... Moim zdaniem żaden do żadnego nie pasuje ;/ Daje 5/20


















Rzeczy do pokojów/filmów/artbookach. Też mi się nie podobają ;/ Najbardziej podoba mi się ta wieża za 750 SC. Daje 7/20



Tła do filmów/artbookach. Jedno tło , chyba podoba mi się najbardziej z całego konkursu ;/ 10/20



Ogólna ocena konkursu :  35 /80

Nie wiem... Dziwne to trochę :/ Ogólnie to jest "Podróbka" Lub kolejna "Wersja" Z "Kraina Lodu" Anna , Elsa itd. Eh :/


Pisała ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz